Thursday 5 October 2017

Trading System Extension X3tc


Trading System Extension. Overview edit. A Trading System Extension tillåter en pilot att övervaka och interagera med marknadsfunktionerna hos stationer utan att docka till dem. Det här är främst användbart för hantering av out-of-trade-handel. Det är en viktig uppgradering för att handelskoncerner upprätthåller långtgående fartyg och stationer. För att vara effektiv måste Handelssystemförlängningen samordna med ett ägt fartyg, satellit eller station inom den avlägsna sektorn där stationen att handla med bosatta. Utflyttningar ombord på fartyg med handelssystemförlängningen kan utföra kommandot. Encyclopedia Entry edit. Using handelssystemet förlängning en pilot kan begära detaljerad prisinformation för alla varor utan att faktiskt docka till en fabriks - eller rymdstation. Detta kan vara mycket användbart för frekvent handelstransaktionell edit. Trading information edit. Trading System Extension. Stations and Economy. Navigation menu. Personal tools. X3 Terran Conflict. A nybörjare s guide. The grunderna i trading. Trading är när du köper en bra eller varor från en station och sedan ta dem någon annanstans och sälja dem till ett högre pris. Mängden vinst du kommer att göra beror på hur mycket varor och det pris du kan sälja dem för. Ett grovt sätt att kontrollera varuförsäljningsköpeskillingen är att ta upp sektorkartan genom att trycka på och använd piltangenterna för att bläddra ner i listan över stationer som stationer listas precis efter dina skeppsstationer i grönt. I mitt exempel väljer jag en solkraftverk men du kan kontrollera vilken station som helst i ditt spel Så flyttar jag markören ner till solkraftverket och trycker sedan på enter. En liten meny kommer att dyka upp, eftersom jag vill ha mer info, tryck på Enter igen. Du borde se något så här. Den här sidan berättar om stationens sköld och skrovstatus, såväl som nuvarande lager Högre lagerbaren, desto billigare kommer varorna att vara Produkterna säljs och kommer inte med i mitt exempel du kan köpa energiceller från denna station men inte sälja dem till den här stationen Du kommer märka att det finns tre s där priset ska vara, det kommer det att bli var så här tills du köper ett handelssystemstillägg som visar dig det verkliga priset utan att behöva landa. Men det kostar 9k och gör det till en uppgradering för senare. Jag rekommenderar att du får en när du har tillräckligt med pengar utan att göra din handel för mycket . Efter produkter kommer du att se Resurser som tas med men inte sålda Det här hindrar dig från att köpa alla resurser från en station som orsakar att den skärs. Som du kan se finns det två typer av resurser - primära och sekundära. krävs för att stationen ska producera produkter, men sekundära resurser krävs inte. Endast datorstationer eller NPC-stationer kommer någonsin att ha sekundära resurser. Uppspelning av varor. Såsom i mitt exempel ovan kan du se att det finns mycket lager av energiceller var billig att köpa, och mycket kristaller inte ett bra ställe att sälja kristaller. Så säg att du hittar dessa energiceller och vill köpa dem, kan du gå tillbaka till din sektorkarta genom att trycka på Escape en gång och tryck sedan på t för att välja Sta från din sektorkarta När du väl valt, tryck på Escape för att komma tillbaka till ditt skepp. För att landa på den stationen trycker du på och automatiskt kommer din autopilot att börja ta över ditt skepp och huvudet till den station du valt Auto-piloten kommer dock dock för dig, så du behöver inte göra någonting. Du borde märka att ditt korshår skulle ändras till detta. A högst betyder att autopiloten är aktiverad strax under mitten av korset på korset - hår du borde se ett nummer, i min bild är det 31 8km Detta ger dig en uppfattning om hur långt stationen är, vilket är lite Så det kanske inte är en bra idé att titta på din autopilot i realtid. Tryck så j till komprimera tiden med din SETA-uppgradering Du borde se en underrubrik visas nära botten säger SETA aktiv 600 det betyder att tiden komprimeras 6 gånger Så 1 reell minut är 6 minuter i spelet Det borde få dig till din station snabbare. skeppet kommer docka utan problem, och efter vilken kommer en ny meny popup på din vänstra Calle d-station Välj nu handel Du borde se något som detta. Till denna sida kan du köpa och sälja varor För att göra detta använd vänster och höger piltangenter för att välja antal och tryck sedan på enter för att acceptera handeln. Du kommer att vara begränsad av utrymme och medel , som ses längst ner i den här menyn, liksom. Den stora baren i mitten visar din nuvarande lastbåtsanvändning på din shp. Röd betyder utrymme som används så att du kan se att jag har nästan 30 använts redan Till vänster under marknaden kan se hur många av dessa varor finns i lager samma som ovanstående bar Till höger är ett fartyg som visar noll - vilket betyder att jag inte har någon av dessa på mitt skepp. Den viktigaste detaljerna är dock till höger - 1000 Cr Detta är min pengar eller pengar - varav jag har 1000 Du kan kolla priser på varor på mina varor sidor här På så sätt kan du kontrollera om en station erbjuder dig ett bra pris på ett varuhus eller inte utan att köpa en produkt som du inte kan återvända till samma station. Så jag vill köpa några av dessa ser i mitt spel säljs de för unde r 16cr var och en så använd den högra pilen för att öka hur många jag vill överföra Jag kan också använda hemmet eller sluta överföra maximalt utan att behöva vänta När baren är fylld trycker du på enter för att köpa dessa varor. Om du trycker på flykt För att återgå till menyn till vänster längst ner är ett fält, där du kan spara ditt spel gratis X3TC sparar automatiskt när du dockar vid en station, men med en extra räddning är det aldrig en dålig idé - bara encase. andra delen till handel säljer våra varor För att göra detta måste vi un-docka från stationen, flytta lite hängande runt ett dockningsområde är ett bra ställe att bli dödad och leta efter plats att sälja dessa varor. En kort - klippa till un-docka vid en station är del tryck sedan på Enter Efter-som sträcker sig från stationen och trycker på fliken för att accelerera från stationen Nu kan vi kolla vårt lastrum. För att kolla vårt lastrum, tryck bara på f i rymden, efter att du borde se något så här. Som du kan se har jag 36 energiceller ombord nu. Så det s tid att söka efter en plats att sälja dem Återigen ta upp din sektorkarta med och leta efter en station som använder energiceller är en resurs och har en liten del av dem jag upptäckte att Specter Missile Manufacturing Facility alpha behöver dem som visas nedan. Tryck sedan på escape och t fly tillbaka tillbaka för att skicka, då du för auto-pilot Så vi stänger igen - använd j för att komprimera tiden och vänta till land. Väl landad, välj handelsuppsättningen och rulla sedan ner till energiceller. Den här gången använder du vänsterpil eller hem för att välja alla dina energiceller Nu trycker du på Enter för att acceptera handeln Nedifrån - förhoppningsvis bör din handel gå upp - min gick till 1 180 gjorde 180cr vinst. Det är dock grundläggande för handel. Ibland kanske du märker att varor är rött Detta kan vara av några orsaker. Inte tillräckligt med utrymme fri i lastfacket. Ditt skepp kan inte passa dessa typer av varor kontrollera om dess S, M, L, XL eller ST. Low rykte med race heck de arent kommer att se din missil om de inte gillar dig. Eller den gamla - ingen pengar ase ange i ditt användarnamn och lösenord nedan. DEN ARTIKEL ÄR UPDATERAD, OCH EN NY, RENGÖRAD OCH UTGÅNG AV VERSIONEN HÄR HÄR OM DU KOM HÄR FRÅN GOOGLE JAG JUSTERAR, MEN KLICKA KLICKA DAT LINK FÖR DIN EGNA GOOD. So vill du att börja som en ödmjuk köpman, handla och bygga dig fram till galaktisk dominans. Kanske är du ny på X3 och du är lika full av alla förkortningar och menyer som jag är när jag försöker titta på Downton Abby. Det bor bara muffinspannan ut ur mig när jag försöker titta på det, så ingen data om WTF pågår in i min hjärna. Då har du kommit till rätt, geeky space-trader nut-person som kör en spelblog som inte förstår Downton Abby. Nu, en viktig anteckning behöver du inte följa min blabbering exakt och jag uppmuntrar dig att vara kreativ och fatta dina egna beslut om vad du vill bygga Mina guider är inte skrivna i det format som du måste följa mina ord exakt eller annars, om du inte, den stora spagetti poben leblabber från Bruce Willis Prime kommer att äta dina crabblebonkins. No jag försöker berätta hur mekaniken i ett spel fungerar och ge dig förslag på hur man använder dem, men hela anledningen jag säger dig hur de fungerar är så att du faktiskt kan använda dem för att uppnå ett mål som är unikt för dig kanske att bygga det största sporkroduktionsföretaget i galaxen, med en enastående konstnärlig kvalitet till dina sporks. Because av min geekiness med spel jag gillar, känner jag vanligtvis de små tekniska detaljerna om hur det här skeppsbrott fungerar jag fortfarande Mänsklig, och när jag skriver ger jag dig detaljerna på ett förståeligt sätt eller försöker, åtminstone för att jag kan förstå hur du inte kan ta reda på vad heck använder en CLS i kombination med en CAG att leverera PFA, PRC och PAC, så att du kan vara med din plex eftersom kaffe och mjölk som visste att du kommer att få en sådan referens om du inte ser mycket HBO är alltför dyrt om du köper med en frukttaco BLT-kombinationsmedel. NOTERA Detta guide är huvudsakligen wr det är med hjälp av regler och erfarenheter från spel AP Albion Prelude, så bortsett från några undantag, som börsen som tidigare spel inte har flest tips kommer att gälla för X3TC eller till och med Reunion. Det är också handplockat, ålder, designat, och utformad för att vara användbar för både nybörjare och X3-fans på lång tid, och alla i mellan. På samma sätt bör olika startar kunna använda de allmänna reglerna och tipsen om handel, oavsett start, eftersom varje start kan handla. Det här är verkligen en generell handelsguide med några tips om placering för den ödmjuka köpmännen, för om du gillar att handla mycket, är det kanske du kan spela en ödmjuk köpman. För övrigt kan du också följa med i mina Humble Merchant-tidskrifter, den Först är det här. STARTAR OCH HUR DU INTE SUGER. Först vill du öppna spelet självklart, och du vill klicka på NEW GAME, och åh, du förstår redan det bra för dig en ödmjuk köpman eller ladda din redan befintliga, om din dator c ett handtag det min kan, och det använder en Pentium 2 4 GHz CPU och 4 GB RAM, så inte för höga krav, jag rekommenderar att du går till alternativmenyn Shift O och gå in i spelalternativen och vrid SETA upp till 10X Detta gör att du kan göra mycket mer i realtid mycket snabbare. Bläddra nycklarna, håll din vänstra musknapp eller tryck på mellanslagstangenten och flytta musen så att du kan styra ditt skepp X och Z kontrollhastighet. Du kan använda en joystick, och om du är, vet du förmodligen hur du har ställt upp det. Många spelare gillar att sälja sina Discoverer direkt från fladdermusen. De flesta människor rekommenderar INTE att sälja din kvicksilver, eftersom det här är ditt bästa skepp för handel i början gjorde jag inte personligen sälja Discoverer och istället använde den som ett återuppbyggt satellitutrustningsfartyg, eftersom det har en mycket hög hastighet när den uppgraderas. Valet är ditt Om du vill att Discoverer följer dig, tryck R, markera Discoverer, tryck ENTER, välj COMMANDS, och få det att följa, eller skydda dig Eftersom det inte är väpnade, båda kommer att vara ungefär lika. Om du inte vill att Discoverer följer dig och istället vill sälja det, gå söderut se nästa stycke och docka på varvet Markera Discoverer i toppen och använd piltangenterna till sälja det och tryck sedan på Enter Jag kan verkligen inte komma ihåg vilken riktning men vanligtvis säljer till vänster Men eftersom det skulle säga sälja skepp, kan det innebära att du måste fylla i fältet för att sälja det, dvs tryck på högerpil. För en bra startruta, klicka på södra porten när du har hittat den. Tryck på Skift A och tryck sedan på J för att aktivera SETA Travel rakt över Argon Prime, genom Södra porten igen och sedan, ta South Gate från Home av ljus Om ditt spel liknar mina, vilket det borde vara om du just börjat, borde inte Ore Belt vara för upptagen, och malminorna behöver energi. Stäng i en malm och se om det behöver energi Du kan docka av dubbelklicka på stationen och tryckningsstation, markera stationen och tryck på Sh ift D på tangentbordet eller genom att hitta en station på kartan och trycka på Shift D. Om priset för energi är cirka 18, är du bra att gå. Om inte, hitta en annan gruva som behöver energin. TIP, marknaden är helt baserad på utbud och efterfrågan, så om en station har lite resurser kommer den att betala mer för dem och vice versa Det fungerar på samma sätt med produkter En annan TIPS Du kan bara köpa produkter Du kan inte sälja produkterna till den stationen Du köper produkter och säljer dem på en station som använder dem som resurser Föremål i varukategorin för en station, t. ex. på en handelsstation, kan köpas och säljas. När du har hittat en gruva som behöver det dåligt, gå till solkraftverket i närheten, och köpa energin om den är 13 eller under den ska vara 12, vilket är det lägsta priset du kan köpa eller sälja genom att markera ett bra och använda piltangenterna, klicka på handelsreglaget längst ner, tryck på HOME och END-tangenter för att köpa allt du kan eller sälja allt du kan, respektive genom att skriva in ett nummer, a Då använder du piltangenterna för att öka minskningen i antal av det antal du skriver in. Nu ska du ta den energin till din malmminnas val. Upprepa handelsvägen tills priset på energi börjar stiga. Du borde nu få din första 50k Gå till Light of Home och docka vid TerraCorps huvudkontor. En annan utrustning docka gör det bra också. Köp nu ett Trading System Extension. Trading System Extension gör det möjligt att se priser på varor på distans. Det är mycket användbart. Om du vill kan du också köpa Bäst köp och bästa Sälj-program, men TSE är allt du behöver. Jag använder personligen TSE mer än BB BS-programmen, även om de kan vara användbara. Kontrollera Qauntum Tube Fabs och ammunitionsfabriken Du kan bara välja dem på kartan eller genom att klicka på dem medan de flyger Tryck U Om priset är över 90, gå tillbaka till Ore Belt Öppna kartan och rulla ner till malmen med musen eller piltangenterna Tryck på U på varje gruva tills du hittar en där malm är vid 50 Du borde inte ha svårt att hitta det eftersom de har billig malm för det mesta Köp alla malm du kan med END-tangenten Se till att spara innan du gör det, men du behöver inte, om du har aktiverat autosave, slås den på som standard. Fly tillbaka till Home of Light och sälja malmen till det bästa priset du kan få. Du kan sälja det även på 200-talet ibland, så du kan fyrdubbla dina pengar snabbt. Upprepa denna handel så länge du känner. HJÄLP DIG ATT INTE SÄKER. När du får ungefär 1 miljon krediter, föreslår jag att du köper en kvicksilverhögare. Det här är större än det grundläggande kvicksilveret, men lite långsammare. Du kan hitta en i Cloudbase South East, eller kanske du har tur och hitta en begagnad en från tillfälliga erbjudanden sitter vid vissa stationer Utrusta hauler med en TSE, BB och BS-programvara Se ovan Har det kört malmvägarna med dig, malm, få det att handla energi från Power Circle eller Delaxian Wheat från Argon Space till Boron Space Du kan berätta i detalj vad du ska göra genom att markera det jag n Egenskapsmenyn R och tryck C Gå till Trade och du får dina alternativ där. Du kanske vill utrusta din Discoverer med Explore Command Software, om du behöll den. Du kan hitta ECS i Teladi Equipment Docks. Teladi Space är nordväst om Argon Space , förbi den tunna linjen av Boron-rummet. När det är utrustat, ta tag några avancerade satelliter på Adv Sat-fabriken i Argon Prime. Det är i lager ibland, så du kan behöva vara tålmodig. Placera en adv mitt i Argon Prime genom att gå till Property Your Discoverer Command Console C Navigering Deploy Satellite Network kan du byta kartaxel genom att trycka på FUNCTION eller klicka på den konstiga ikonen längst upp på kartan och använd sedan nummerknapparna för att flytta den om du inte Jag har en numpad, jag tror att FN-nyckeltalsnycklarna ska fungera. Placera resten av satelliterna om du köpte flera var du vill handla, eftersom det här låter dig se priserna på varor i den sektorn så länge som både din satellit - och TSE-ar e intakt. Du har fått en bra summa pengar nu och du vill börja producera dina egna varor. Du måste söka efter ett bra ställe att bygga din första fabrik. Eftersom du borde veta ekonomin nu ska jag lämna valet av vilken typ av station som ska byggas och var upp till dig. BYGGNINGSFABRIKOR SOM HOPPLIGT SKYDDAR. För att hitta vilken typ av station du ska bygga leta efter resurser som stationer normalt löper ut. Använd Encyclopedia för att kontrollera vad din stationen kräver Personal P Advanced Encyclopedia Sekundära objekt för NPC-stationer är REQUIRED-objekt för spelarstationer och se till att din station är nära både konsumenterna som behöver objektet och de fabriker som producerar resurser som du behöver. Jag rekommenderar också att du får Official Bonus Pack, som lägger till några extra scripts som hjälper dig enormt när du kör stationer. Det är digitalt signerat och kommer inte att markera ditt spel som modifierat. Albion Prelude-paketet finns här. Om du vill göra Cahoonas rekommenderar jag ett stort Cahoona-bageri i Herron s Nebula, eftersom du kan få Argnu-nötkött från Cloudbase Northwest, vanligtvis billigt och väldigt enkelt. Om du så småningom vill ha någon form av komplex som kräver malm, föreslår jag Antigon Memorial, eftersom det har två utbyte 90 malm asteroider bredvid varandra Du kan behöva använda en traktor stråle för att omorientera dem om du planerar att bygga ett komplex Jag rekommenderar endast byggnadsgruvor där om du ska använda dem för att leverera en av dina egna stationer komplex, eftersom export av malmen kan vara svårare att göra än om du befann dig i ett mer centraliserat område, har jag inte personligen byggt där, men jag planerar att snart och bygga ett resurs komplex som kommer att leverera min kristall solkomplex i Herron s Nebula, den senare som kan bli en teknikanläggning när jag köper några chip - och datorväxter. Vår bälte kan vara lönsam för gruvdrift, men bara om du har några fraktare att skicka den till Home of Light Komplexvis kan du koppla lite sol upp till asteroiderna, men igen eftersom det är mina, kan du behöva en traktorbalk för att hjälpa till med korrekt orientering du vill inte ha Chef Boyardee om du inte har en mod som tar bort rör. För ett relativt billigt komplex, titta på att köpa en chipfabrik och en dator plantas och koppla upp dem med hjälp av en komplex byggsats. Du måste köpa basmineralerna om du inte redan äger några gruvor och andra nödvändiga produktionsanläggningar på grundnivå. Jag ska lämna var du vill sätta din teknik plex upp till dig, eftersom det finns många platser som skulle vilja ha vissa datorer. Endast TC Även när du tjänar pengar på tillverkning av varor kan du också tjäna massor på börsen Du bör söka nya utbyten och sätta satelliter i närheten av dem så att du kan handla på distans. För att lära dig i grund och botten allt om aktiehandel, hänvisa till min DERP Stock Trading Guide. GET WEAPONS OCH GÖR DIN FJÄDER, SÄKER DET OPTIONELLT GÖRA DET. Men vet att du borde ha minst 20 miljoner krediter inklusive pengar på marknaden Du kan göra det med mindre, men det rekommenderas inte igen , du har ett val med vilket fartyg du vill ha men jag kommer att ge dig min åsikt om bra val för militära fartyg. Nu kan du helt hoppa över det här avsnittet om du inte vill skada någon Det är bra Även om du inte går att aktivt söka människor som du tycker borde vara Betty Crocker-ed med lasrar och warheads, föreslår jag att du fortfarande har några vapen för att passivt försvara dina saker från att få Pillsbury-ed i noggin, eftersom ingenting är mer irriterande än när Jack Sparrow visar upp på yo du stationer och börja fumbledorfing dina fraktfartyg. Det skepp jag valde för fredligt avlägsnande av ovänliga karaktärer är den svåra centauren. Du kan också få den vanliga Centaur, som är lite snabbare, men kan inte stödja så många sköldar som sin svåra motsvarighet. helt upp till dig. Centaur är en M6, vilket betyder att Corvette Corvettes fungerar som en hybrid mellan en fighter och ett kapitalfartyg, de är ganska snabba, de har massor av vapen i fronten och de har många torn på sida och baksida. Jag gillar vanligtvis snabba, smutsiga, irriterande saker om de inte irriterar mig, men jag gillar också massor av pistoler som jag kunde ha åkt med något som en elit eller Buster, men jag ville höja stången och få något som är dödligare, svalare, snyggare, gunnigare och dyrare ish - jag hade sett en Rapid Response Centaur i Cloudbase Southwest och jag trodde att den såg väldigt cool ut. Så bestämde jag mig för att spara upp de 14 miljoner som krävs för den Tunga Centauren är 14m medan vanlig är 9m och ar m det med en fluffton av smaskiga vapen. Ja, kanske du trodde att jag spelade Humble Merchant för att jag tyckte om fred, men jag tycker att jag gillar Humble Merchant eftersom han låter mig finansiera min väg för total förintelse av alla som tycker att ha en fjärde av Julparty med mina handlare skulle vara roligt. Att hitta vapnen till Centaur kommer att kräva att någon flyger runt, eftersom du förmodligen inte har möjlighet att helt sätta den på utrustningsdockan lägger jag Phased Repeater Gun på alla slitsar förutom de två bakre tornen slots, där jag tror att jag sätter partikelacceleratorburkar, även om jag inte är säker på att mitt minne är korrekt. Sköldarna borde inte vara för svåra att förvärva, och jag rekommenderar dig max ut av skölden. Du kan noga köpa en anständig flotta av väpnade eliter eller busters för priset på en Centaur, som du kan göra om du föredrar The Heavy Centaur gör ett fantastiskt personligt fartyg, och du kan få dina soldater att flyga längs dig i det, utan att behöva oroa dig för mycket för att bli förstördaeller har svårt att hålla sig i formationen Centaur är allt annat än svag jag har inte tagit en enda punkt med skrovskada eller till och med mycket sköldskada. Det har också så bra vapengeneratorer att du i princip kan bränna alla lasrar så länge som Om du har spelat en bra mängd X3 vet du förmodligen vad du vill. Du kan också fråga på EgoSoft-forumet, och du kommer troligtvis att tro få snabb och tillförlitlig svar på vad ett bra 40 miljoner eller mindre personligt AI-kontrollerat militärskepp skulle vara. Om du köper fartyg för AI att flyga, till exempel för defensiva ändamål, vill du ha lämplig programvara för jobbet. Om du kommer att använda dem för att attackera försvara, få Fight Command Software-serien Om du kommer att få dem att göra mer komplicerade saker som att flyga i komplexa flottor, vill du ha FCS Mk I och II. Om å andra sidan , du kommer att använda dem för utforskning eller tradi ng, du borde utrusta dem med Explore Command Software som finns på Teladi Equipment Docks och Trade Command Software-serien. För handel kan du också få den bästa Buy Best Sell-mjukvaran som nämns tidigare. Du kommer att vilja ha dessa om du ska använda dem som manuellt fjärrkontroll handlare. Varifrån du går, är det upp till dig Du kan enkelt göra de första delarna av tomten nu, vilket hjälper dig att skaffa mer leksaker för att spela pirat, bygga eller bränna galaxen till marken, om det fanns en mark i rymden Vad som helst som ditt djävulska, fridfulla självtillfredsställande. TILLGÅENDE STJÄRNEN, FÖR NU DU DON T SUCK. Jag har förhoppningsvis gett dig några användbara stegstenar i din Humble Merchant-karaktär. Jag hoppas att denna guide informerade dig om det här är första tiden som spelar spelet eller den fyrtio För närvarande har jag bestämt mig för att täcka påbörjande, eftersom jag ganska tidigt i spelet själv tidigt i spelet betyder mer timmar investerade än vad som krävs för att slutföra alla linjärkampanjplattformarna och skyttarnasläppt under de senaste tre åren, och den här artikeln blir väldigt lång. Huvudsakligen den första, men också nästan huvudsakligen den andra. Om folk njuter av den här guiden, så ska jag skriva en handbok för ödmjuk köpman. Jag kommer också att göra guider för andra startar när jag spelar dem, så fortsätt kontrollera. Det här kan vara formatet för dem, där det finns en startguide, en mittguide eller kanske både middle-and-endgame guider i en och en slutspel. jag är som den stora Speghetti Poobleblabber från Bruce Willis Prime kommer att äta dina crabblebonkins är min poetiska konstnärs zenit om du gillade den här artikeln och prenumerera på min blogg via e-post eller följ min blogg via ditt WordPress-konto. Och lämna några kommentarer, eftersom Jag gillar kommentarer och du kanske gillar att lämna dem. Jag skulle verkligen uppskatta lite feedback på dina favoritfartyg att använda som ett personligt fartyg. Om du har några andra förslag på hur jag kan förbättra min guide, till exempel fler platser att sätta stationer komplexa. Sug gested resources. Related articles. Greetings vad är exakt gols för att uppnå en ödmjuk köpman jag tog några terrans sektorer förstörde alla baser och fabriker där men så snart jag hoppa till andra sektioner visas de igen så nej Punkt du aldrig vinna. Punktet är vad du gör av det kan du försöka få en eller alla HQs om du redan har t, gör alla tomter etc. För en annan sak tror jag att det finns mods som låter dig fullt ut erövra sektorer, till exempel Improved Races 2 0, som gör det möjligt för både spelraser och spelare att permanent ta över sektorer. Ännu så, utanför det är det ett sandboxspel, så det är vad du gör av det du vill göra. Det finns stora slutspel mål som huvudkontoret, navet plot, kämpar Xenon osv. Det är upp till dig vad du gör av det. Jag hoppas på något sätt det här hjälper, förlåt att jag inte ge något mer och det finns fler mål du kan sikta på än än det, men jag hoppas det hjälper åtminstone lite tack för att du läser också y kort kommer den här webbplatsen att vara känd bland alla bloggar besökare på grund av att det är trevligt innehåll. Jag ÄLSKAR hur detta är skrivet med den trevliga komiska twist i ordet spel för posten min karaktär suger fortfarande men arbetar på det lol. Thanks för hjälpen Startade ett nytt spel idag på X3 AP Nu har du AS genom Argon start sektorn och de fem Boron ovan, även om fonderna är låga, tack vare dessa bygger det upp igen. PS älskar jargongen den här handboken är skrivet in. Tack väldigt mycket. Också, om du inte anser att aktiehandel fuskar jag personligen inte, och jag tycker att det är ganska dumt, kolla in min aktiehandel guide som kommer att hjälpa till att få några poäng rullar in, även om du fortfarande vill ha några bra anmärkningar. Faktum är att sammanslagningar och lager tillsammans är ett bra sätt att gå, eftersom dina komplex kommer att låta dig styra aktiemarknaden hur du passar dig i grund och botten.

No comments:

Post a Comment